Koolitus on sündinud koostöös populaarse turunduspodcastiga grit., mida ühe saatejuhina veab eest Marelle Ellen. Rahula ja Elleni koostöö sai alguse iduettevõttes Promoty, kus nende käe alt käis läbi üle 2000 influencer turunduskampaania nii kohalikul kui Põhjala turul.
"Influencer-turunduse valdkonnas tegutsedes märkasime, kuidas sisuloojatele elavad kaasa tuhanded inimesed, samas kui ettevõtete sotsiaalmeedia postitused jätavad inimesed tihti külmaks,” selgitas Ellen. “See on ka põhjus, miks Anni kaasasin: tal on oskus luua sisu, mis inimesi päriselt kõnetab.”
Rahula, keda jälgib Instagramis üle 13 600 inimese, on teinud koostööd maailmakuulsate brändidega nagu Nike, Philips, LEGO ja Wolt. Lisaks on ta mitmeid aastaid hallanud Eesti Laulu sotsiaalmeediat, loonud brändidele sisu ning töötanud konsultandina erinevate ettevõtetega.
Rahula sõnul lisab pikaaegse turundusjuhi kogemusega Ellen koolitusele süsteemsuse ja strateegia, et tegevus oleks kooskõlas brändi sõnumi ja äriliste eesmärkidega.
“Sotsiaalmeedia valdkonnas tegutsedes suhtleme mõlemad igapäevaselt erinevate brändidega – ja sellist koolitust on nii palju küsitud,” tõdeb Rahula. “Panime materjalid kokku nende väljakutsete põhjal, mis meie klientidel päriselt on, lisades sinna enda kogemuse.”
Septembrist algav sotsiaalmeedia koolitus hõlmab muuhulgas sotsiaalmeedia psühholoogiat, strateegiat, sisu loomist ja analüütikat. Sealjuures ei ole koolitus ühe kanali keskne. “Loomulikult on kanalitel erisusi ja neid me vaatame ka – aga laias plaanis on platvormide algoritmid ja inimeste käitumise psühholoogia sarnased,” selgitab Rahula.
gritpodcast.ee lehel selgub, et koolituse eest tuleb sõltuvalt valitud paketist välja käia 399-1399 €!