Beyoncé läheb nimevaidluste tõttu kohtusse!
Popdiiva Beyoncé veab vägikaigast kohaliku firmaomanikuga, et oma tütre Blue Ivy nimi kaubamärgistada.
Popdiiva Beyoncé veab vägikaigast kohaliku firmaomanikuga, et oma tütre Blue Ivy nimi kaubamärgistada.
See näib olevat probleem, mis tavainimesele täiesti tundmatu. Popstaaride jaoks aga vägagi aktuaalne, sest on väga palju pahatahtlikke inimesi, kes teiste inimeste tuntuse najal liugu lasevad ja inimeste usaldust kuritarvitades kergesti rikastuvad. Väidetavalt on Jay-Z ka välja öelnud, et neil ei ole plaanis kaubamärki kasutada, vaid püüavad oma peret ja ka heausklike fänne kaitsta.
Lugu pole aga sugugi nii lihtne. Pärast seda kui Beyoncé oli autoriõiguse taotlused esitanud, selgus, et Blue Ivy nimeline firma on juba olemas. Firma kuulub Veronica Moralesele, kes tegeleb pulmade korraldamisega ning lõi firma juba kolm aastat enne Beyoncé ja Jay-Z tütre sündi.
Beyoncé kaitsjad on välja toonud, et Morales on varasemalt soovinud kaubamärki Beyoncéle müüa. Hinnaks krõbe 10 miljonit dollarit. Veronica eitab, et midagi sellist juhtunud oleks ja nõuab muuhulgas ka Jay-Z, Beyoncé ema Tina Knowlesi ja lauljanna enda isiklike sõnumivahetuste avaldamiseks, et teha kindlaks, kas perekond tõesti plaanib kaubamärki kasutada. Beyoncé on selle nõude kiirelt tagasi lükanud ning võitleb enda ja oma pere privaatsuse säilitamise eest.
Blue Ivy Carter sirgub aga tasapisi nooreks neiuks. On ta praegu juba 7-aastane ning armastab tantsida... ja plaanib avaldada oma parfüümide kollektsiooni.