Lauljanna teatas kampaaniast oma Instagrami lehel, kus tal on üle 123 miljoni jälgija. Väljakutse vastuvõtnute hulgast valitakse üks õnnelik täiesti juhuslikult ning tema väiteid taimse menüü järgimisest kontrollitakse. Kampaaniaga juhivad Beyoncé ja Jay Z tähelepanu keskkonnasäästlikule mõtte- ja elustiilile. Beyoncé personaaltreener Marcos Borges on Greenprint Projecti algataja. Projekt promob osalise või täieliku vegan toitumiskava järgimist.
Auhinna väärtuseks on hinnanguliselt üle 10 tuhande euro.
Euroopa fännidele tuleb kurva löögina aga kampaania kitsendus: sellest saavad osa võtta vaid USA elanikud ja võidetud priipääsmeid saab kasutada vaid ühe korra tuuri jooksul. Kõlab nagu clickbait, aga planeet võidab!
Muusikutest abielupaar Jay-Z ja Beyoncé tegid jaanuaris oma karjääri vaat', et suurimat vastukaja saanud väljaütlemise. Nad kutsusid oma fänne üles veganiteks hakkama. Veganlus on lähiaastatel üha populaarsemaks muutunud kuid seda tugevam on sellele ka vastuseis. Praegu üks maailma mõjuvõimsamatest paaridest on otsustanud oma suurt platvormi kasutada vegan-elustiili propageerimiseks. Nende arvates on tegemist teemaga, millel on globaalne tähtsus. Jaanuaris algas ka ülemaailmne liikumine “Veganuary”, mis kutsus inimesi üles jaanuaris vegan-menüü järgi elamist katsetama.
“Varasemalt mõtlesime tervisest kui dieedist – mõni neist töötas meie jaoks, mõni mitte,” vahendab ajakiri People paari sõnu. “Kui suutsime mõelda tervisest kui tõest, selle asemel, et pidada seda dieediks, sai meie missiooniks seda tõde ja elustiili jagada nii paljude inimestega, kui võimalik.” Lisaks rõhutasid nad ka vegan-elustiili positiivset mõju keskkonnale: “Meil kõigil on vastutus enda ja meie planeedi tervise ja heaolu eest hoolt kanda. Teeme seda koos. Jagage tõde ning muudame selle missiooni positiivseks liikumiseks!”
Loe millistel Eesti staaridel Beyoncé piletite võitmisel šansse oleks SIIT!