"Ta saab kohati tunnustust ja kajastust niisuguste tegude või sammudega, mis meedia tähelepanu korral teenivad kollase ajakirjanduse eesmärke. Ma lihtsalt isiklikult ei ole selle suur fänn," avaldab Urmas, et tegemist on tema isikliku vaatega, mis ei ole neiuga otseselt seotud.
"Ma ise ei suudaks tänapäeva Youtuberite või suunamudijate rolli astuda, et ennast igal võimalikul juhul paljastada. Aga see toobki neile mõjukuse ja edu, sest tänapäevane noorem generatsioon tahab väga autentset esinemist," selgitab Sky Media loovjuht, et mõte sedavõrd agressiivsest tähelepanust hirmutab teda.
Kõigi jaoks pole enda otseses või metafoorses tähenduses "paljastamine" aga kuigi edukalt lõppenud. Urmas leiab, et kõigi jaoks see ei töötagi, sest vajalik on teatav "X faktor", mis kaunil Brigittel kindlasti olemas on. "Mul on ainult siiralt hea meel ja suur rõõm on näha tema populaarsuse tõusu, aga eks tal kindlasti on raske," lisab Urmas.
"Kui sa oled selline hallhiire tüüpi inimene, siis keegi ei märkagi, et sa lähed lahku või hakkad mõne auto ümber lamenti lööma, aga kui sa oled selline love/hate tüüpi persoon, on neid, kes nõustuvad ja näevad sinu käitumises endale sarnaseid käitumisjooni või on need, kes mõtlevad: "no kurat, idioot!" aga nad ikkagi tulevad ja vaatavad, mida see idioot siis nüüd teeb," muigab ta.