Eeva leiab, et on kampaania patroonina õigel kohal, sest esindab suuresti statistikat, mis uuringutest välja on toodud. "Tegelikult ma olen väga hea keskmine läbilõige noorest Eesti inimesest, kelle jaoks alkohol on pigem sõber kui vaenlane," arvas ta. Just koroona-aja piirangute tekkimisel, mil kodus tuli aega veeta keskmisest rohkem, tekkis kaaslaseks ka harjumus rohkem alkoholi tarvitada.
"Klaasikene või kaks-kolm on igapäevaelu juurde rohkem kuulunud. Täpselt nii on ka statistikas. Alkoholi tarvitamine Eestis on viimastel aastatel kõvasti kasvanud ja sellega koos ka tervisekahjud, mis alkohol inimestele teeb."
"Meie hulgas on hästi suur probleem varjatud alkoholisõltuvus, mis tähendab seda, et inimesed võib-olla ei tunnistagi endale, et neil probleem on," arvas Esse. "Ja mis tegelikult on hästi laialdaseks muutunud, ja millest väga vähe räägitakse, on varjatud alkoholi tarvitamine noorte emade seas," lisas ta. "Stressirohked päevad kodus, mille lõpetadki klaasi, kahe-kolme või pudeli veiniga. / .../ Sellest võib midagi palju koledamat välja areneda."
Lisainfo "Septembris ei joo" kampaania kohta ning vajalikud resursid ka enda harjumuste ülevaatamiseks ning probleemidega tegelemiseks leiad SIIT!
Loe refereeritud artiklit Menust!