Balenciaga on mainekas moebränd, kes on olnud juba aastaid lahutamatu osa Kim Kardashiani garderoobist. Kardashian on mitmel korral avalikult väljendanud suurt lugupidamist nii brändi kui ka selle loomingulise juhi, Demna, vastu. Kimi on oma karjääri jooksul osalenud arvukatel Balenciaga moeetendustel ning kaasa teinud ka mitmes nende kampaanias.
Ent 2022. aasta novembris võttis Kardashian sammu tagasi Balenciagast, kui bränd avaldas kaks väga vastuolulist reklaamikampaaniat. Ühes neist oli kujutatud lapsi, kes hoidsid käes BDSM rõivastes mängukarusid ning teisel kujutati Ameerika Ühendriikide Ülemkohtu dokumente seoses lapspornograafia seadustega.
Nelja lapse ema Kim väljendas oma vastikust ja pahameelt nende häirivate piltide osas, rõhutades, et laste turvalisus peab olema ühiskonnas esmatähtis ja igasugune laste väärkohtlemise normaliseerimine peaks olema täielikult välistatud.
Kuigi Balenciaga ja Demna vabandasid skandaali tekitanud kampaaniate pärast, nimetades neid sobimatuks ja valeks kunstiliseks valikuks, ei tahtnud Kardashian brändiga mingit tegemist teha ning keeldus isegi nende kampaanias osalema.
Hoolimata varasemast kriitikast Balenciaga suunal, otsustas Kim Kardashian hakata moebrändi brändisaadikuks. Kardashian ise selgitab oma otsust kui tuginevat vastastikusele usaldusele ja pühendumusele teha, mis on õige.
See otsus on esile kutsunud tugevat pahameelt nii moemaailmas kui ka tema enda fännide seas, kus inimesed nimetavad teda kahepalgeliseks ja on küsimuse alla seadnud tema eetilisted väärtused.