Klumi sõnul sai Corey Harti 1984. aastal avaldatud loo "Sunglasses At Night" ümbertegemise idee alguse ühest koosveedetud õhtust Tiëstoga. Koostöö maailmakuulsa DJ-ga oli Heidi jaoks tema pikaaegse unistuse täitumine. “Minu jaoks on Tiësto nagu EDM jumal... Ma olen tema suurim fänn," tunnistas ta Billboardile.
"See, et ta ütles mulle jah, tegi mind nii uhkeks ja ülimalt õnnelikuks," jagas Klum oma tundeid. Klumi ettepanekul ei kõhelnud Tiësto hetkegi ja oli kohe valmis projektis kaasa lööma. "See oli täiesti loomulik, et tahtsin teda produtseerimisel aidata," sõnas Tiësto.
Klum, kes on tuntud oma kiire elutempo ja pühendumuse poolest karjäärile, tunnistas, et vaatamata sellele, et tal on olnud võimalik oma elu jooksul külastada maailma parimaid ööklubisid, ei ole ta kunagi olnud suur pidutseja. "Ma ei käinud palju väljas, sest olin alati väsinud," meenutas ta oma varasemaid aastaid.
Nüüd on Klumil võimalik ööelu nautida, kui tema lapsed on endise abikaasa Seali juures. “50-aastaselt käin ma väljas rohkem kui paljud teised inimesed oma 20ndates," räägib ta. Klum tunnistab, et öö läbi pidutsemine pakub talle rõõmu, sest ta ei taha olla igav ema, kes läheb kell pool kümme magama.
Uus singel "Sunglasses At Night" ei ole Klumi jaoks lihtsalt loominguline väljund, vaid ka võimalus ühendada oma kirg moe ja meelelahutuse vastu. Lisaks saab lugu olema ka Klumi juhitava populaarse telesaate "Germany's Next Top Model" uue hooaja tunnuslooks.