“Musapäeviku” kolmandas episoodis räägitakse nii sündmuskorralduse kui artistide näitel kommunikatsiooni vajalikkusest ning selle erinevatest tahkudest. Ingrid Kohtla on kommunikatsioonijuht ettevõttes Shiftworks, mille fookussündmused on Tallinn Music Week ja Station Narva, vedanud ETV2s saadet “Eesti TOP 7” ja juhtinud enne seda MTV Eesti kanali meediasuhteid ning teinud koostööd mitmete artistidega.
Liina Tammpõld on vabakutseline muusikakommunikatsiooni ja -turunduse spetsialist, kes on vastutanud teiste seas Ewert & The Two Dragonsi, Brainstormi, Dramamama ja Miljardite eduka kommunikatsiooni eest ning teinud koostööd Positivuse, Tallinn Music Weeki, Sweet Spoti ja paljude teiste festivalide ning kontsertkorraldajatega.
Mida pidada silmas artistiga seonduvate uudiste või muusikasündmuse kommunikeerimisel? Mis on saatekülaliste suurimad apsakad ning kuidas läheneda kriisiolukordadele? Kes on need artistid, kellele oleksid Ingrid ja Liina nõus iga kell kommunikatsiooni tegema? Sellest ja paljust muust tuleb juttu “Musapäeviku” kolmandas episoodis “Suhtekorraldus ja kommunikatsioon muusikatööstuses”.