Jennifer Lopez tegi karjääri alguses midagi, mida paljud pelgasid: see oli tabu!
Jennifer Lopez kirjeldas inervjuus Adweekile, et oma karjääri algusaegadel võttis ta riski ning tegi midagi sellist, mida tol ajal lausa tabuks tembeldati.
Jennifer Lopez kirjeldas inervjuus Adweekile, et oma karjääri algusaegadel võttis ta riski ning tegi midagi sellist, mida tol ajal lausa tabuks tembeldati.
Kui Lopez 1997. aastal meelelahutusmaailmas tõusma hakkas otsustas naine hakata koostööd tegema maailmatasemel brändidega nagu L'Oréal ja Louis Vuitton, kuid tollel ajal ei olnud tuntud brändide reklaamnäoks olemine väga hea maitsega: “Oma karjääri alguses tegin ma brändidega koostööd, paljud teised seda ei teinud. Brändi reklaamnägu olla oli tabu, aga ma tundsin, et inimesed peavad ajakirja kaanel nägema kedagi, kes on teistsuguse välimusega, sest nii kaua aastaid kasutasid brändid ühesuguseid nägusid. Minu jaoks oli oluline näidata oma Ladina-Ameerika välimust.”
“Ma riskisin, sest teadsin, et see võib maailma muuta,” räägib naine. Lopez on hetkel brändide nagu Coach ja oma enda nahahooldustoodete brändi JLo Beauty reklaamnägu.
Lauljanna on ka tunnistanud, et ta on väga valiv brändide suhtes, kellega ta praegusel hetkel koostööd soovib teha: “Olen rohkem keskendunud sellele, et olla firmade looja, omanik ja investor firmades, millega ma tunnen unikaalset ja autentset sidet ning kes teevad kas head tööd või on sarnase taustaga nagu mina.”