Siin on 10 huvitavat fakti varalahkunud laulja kohta:
1. Karm lapsepõlv: O’Connor rääkis väga avameelselt oma kasvatusest, mis oli ülimalt traumaatiline. Teda väärkoheldi sageli ja tehti maha. Raske lapsepõlve pani ta mõningal määral ka oma muusikasse.
2. Saadeti varjupaika: Teismelisena saadeti ta poevarguse eest Magdaleena varjupaika. Need katoliiklaste juhitud asutused olid kurikuulsad tüdrukute ja noorte naiste väärkohtlemise pärast.
3. Läbimurre muusikamaailma: Tema kaver Prince’i loost “Nothing Compares 2 U” 1990. aastal tõi rahvusvahelise kuulsuse ja ihaldatud Grammy auhinna. Kõigi üllatuseks ei võtnud ta auhinda vastu ja sai esimeseks artistiks ajaloos, kes Grammy “prügikasti” viskas. Põhjus oli päris proosaline - ta protesteeris muusikatööstuse kommertsialiseerimise vastu.
4. Preestriks pühitsemine: 1999. aastal pühitseti ta Ladina Tridenti kiriku poolt preestriks ning võttis nimeks Mother Bernadette Maria. Tegemist on sektiga, mida katoliku kirik ei tunnusta.
5. Nimemuudatused: 2017. aastal muutis ta oma nime Magda Davittiks, öeldes, et soovib olla "vaba vanemlikest needustest". 2018. aastal pöördus ta islamisse ja võttis nimeks Shuhada’ Davitt.
6. Taimetoitlane: Ta oli eluaegne taimetoitlane ja loomade õiguste eestkõneleja.
7. Näitlemine: O’Connor tegi kerge sutsaka Neil Jordani 1997. aasta mustas komöödias "The Butcher Boy”, kus ta astus üles Neitsi Maarja rollis. Linateos räägib noorest poisist, kes peretrauma ja 1960. aastate Iirimaal üleskasvamise tagajärjel muutub järk-järgult vägivaldsemaks. Ühel hetkel hakkab ta nägema Neitsi Maarjat, veetlevalt ropu suuga O’Connorit, kes oli selle rolli jaoks absoluutselt ideaalne.
8. Nelja lapse ema: Vaatamata paljudele väljakutsetele kasvatas O’Connor üles neli last, tõstes sageli esile tema rolli emana oma muusikas ja avalikus elus.
9. Muusikatööstuse kriitik: Ta oli muusikatööstuse, eriti noorte naisartistide kohtlemise, häälekas kriitik.
10. Muusikaline mitmekülgsus: O’Connor viljeles aastate jooksul poppi, rokki, folki, reggaet ja traditsioonilist iiri muusikat.
O’Connor oli kompromissitu kunstnik ja aktivist. Võib öelda, et kaasaegse muusika ainulaadseim kuju.
Kuulsus, skandaalid, isiklikud sisemised võitlused - ta on küll lahkunud, aga muusika jääb!