Kethi selgitab, et mure sai alguse sellest, et otsustas sel korral minna niiöelda lihtsama vastupanu teed ning tavapärase ise reisi kokkupanemise asemel valis kõik hinnas pakettreisi. Sekeldused said alguse juba Tallinna lennujaamas, mida samuti on tabanud pea kõiki Euroopa lennujaamu räsiv probleem. "Tallinna lennujaamas olin kohal 2,5 tundi varem ja juba siis oli check in-i järjekord, kus seisin tund aega," kirjeldab ta. Turvaväravate läbimine kulutas veel 50 minutit.
Ka hotellivaliku osas pidi Kethi nördima. Ta oli valinud viie tärni hotelli, kuid kohale jõudes polnud kõik pooltki selline nagu kaunitel fotodel internetis lubatud. "Tuleb välja, et hetkel ei vasta pooltes hotellides pakutu reaalsusega ja sellega pole kursis sinu reisi pakkuja, ka nemad on hämmingus," kirjutab Kethi ning kurdab, et probleemide lahenduseks ei suudetud leida ka ühtki inglise või vene keelt kõnelevat teenindajat.
Kethi kirjeldab, et paljud hotellid on pikalt olnud suletud, seega on palju sellest, mis välja pakutud tänaseks hoopis kehvemas seisus. Ka toiduvalik oli kesine ning kehva kvaliteediga ning erimenüüdega inimesed jäid veel eriti kitsikusse. "Toidu valik ja kvaliteet, kokteilidest ei hakka rääkima, sest ei vaevunud isegi proovima. Bufee on justkui külluslik, aga arvesta, et sinna kuulub palju saialisi, nisuga tehtud asju ning piimaga kastmeid. Liha kvaliteedis pole samuti kindel," kirjeldab ta süngel toonil.
Samuti pidi Kethi kolm korda tuba vahetama kuniks lõpuks mõõt täis sai ning loobus 3 päeva varem tuusikust ja sõidab teise linna uude hotelli, mille ise broneeris.