Kommunikatsioonikoolitaja rõlge kogemus hullunud kliendiga: kaua sa jooksed taha ruumi nutma!
Ütle "ei" klienditeenindaja kiusamisele!
Ütle "ei" klienditeenindaja kiusamisele!
Erinevaid kommunikatsioonikoolitus andev Kati Suun avaldas Facebooki vahendusel tõeliselt mõtlemapaneva olukorra, mis sotsiaalmeedias kulutulena levima on hakanud. Naise väljaöeldu toetusega on liitunud tuhanded klienditeenindajad ja kliendid üle terve Eesti. Sõna ütlevad sekka ka välismaal töötavad eestlased.
Noor naine kirjeldab oma postituses olukorda, kus klienditeenindaja eksimuse peale enesevalitsuse kaotanud klient kahe noore ja ühe lapseootel naise peale häält tõstis ning sõimas, mistõttu üks neidudest lausa nuttes taharuumi läks.
Kuigi olukord tundub ekstreemne ja erandlik, on tegemist olukorraga, mis paljudele teenindussektoris töötavatele inimestele vägagi tuttav. Alandus ja ebaviisakus näib olevat klienditeeninduse argipäev. Miks peab klienditeenindajaid õpetama solvanguid naeratades kuulama kui klient teist inimest, hoolimata oma postitsioonist, ründab?
Kati kutsub oma postituses üles kõiki inimesi olema üksteise vastu mõistvamad ning eelkõige sekkuma olukordadesse, kus märkad ebaõiglust. Kui klienditeenindajal on tihti töökohustustest tingutud piirangute tõttu keeruline end kaitsta, on kõrvaltseisval inimesel selleks palju rohkem jõudu. Märka, sekku!
Loe kindlasti kogu Kati kirja pandud postitust ning ütle "ei" klienditeenindaja kiusamisele!