Aasta naisartisti lavale oodates sumiseb ruum tavalises kontserdi eelses energias, kuni Lenna üsna märkamatult ilmub. Esimestes lugudes upub vokaal kitarrihelidesse, kuid probleem laheneb peatselt ning kõlada saavad täisväärtuslikult kõik uue plaadi 10 rada.
Menüüs on ka palju vana head nagu Epliku-ajastu “Jüriöö” ja “Rapunzel” ning 2016. aasta “Õnnega koos”. Mihkel Raua kirjutatud “Seal, kus jäljed kaovad maast” ajal rändavad ruumi lilla udu ja pehmed helilained ning mõtlen, et Lennat oleks põnev täitsa üksi, end ise laval saatmas näha.
Kontserdi ülesehitus on üsna traditsiooniline - lugude vahele räägib sümpaatne artist kuulajatele, kuidas üks või teine pala sündinud on. Näiteks avab Lenna tütardest kirjutatud “Siirad silmad” loomist, kuid päris lähedale ta publikut ei lase ning teatud laulud sissejuhatust ei saa. Suure kontserdi kontekstis on see muidugi fair enough, kuid seda enam tekib soov sama artisti personaalsema kontserdi kontekstis näha.