Jätkusuutlikkuse suursaadikuna annab Kardashian koos kaubamärgiga välja kaks kapselkollektsiooni, millest esimene avalikustati eile, 13. septembril. Toodete hinnad jäävad vahemikku 6-100 dollarit ning nende hulgast leiab 41 riideeset, mis on valmistatud ringlussevõetud kangastest.
Brändi postituse all olevad kommentaarid olid skeptilised ning paljud neist tõid välja kiirmoebrändi ja jätkusuutlikkuse-vahelised lahkhelid. "Oleks tore, kui kasutaksite oma eksitavatele turunduskampaaniatele kuluva raha selleks, et maksta palka inimestele, kes teie riideid valmistavad," kirjutas üks kommentaatoritest. "Olen lihtsalt uudishimulik, milline oli selle kampaania eelarve? Või teeb ta seda heast tahtest ja tõelisest soovist planeedi eest hoolitseda, et muuta üks kaubamärkidest paremaks?" lisas teine.
Kardashian kommenteeris oma Instagrami postituses vastureaktsiooni ja kirjeldas ka enda skeptitsismi koostöö suhtes: "Ma mõtlesin selle kollektsiooni tegemise peale pikka aega, sest esimene asi, millele ma mõtlen, kui kuulen sõna "kiirmood", on see, et see on meie planeedile halb," kirjutas ta, tunnistades ka ise, et olukord on vastuoluline. "Boohoo pöördus minu poole, et kutsuda mind jätkusuutlikkuse saadikuks ja kuigi ma teadsin, et see saab ilmselt negatiivse vastureaktsiooni, sest kiirmood ja jätkusuutlikkus lihtsalt ei käi käsikäes, siis tõdesin, et kiirmood ei edene praegu kuskile. Mõtisklesin, kui palju tähelepanu see koostöö tooks inimestele, kellel muidu pole aimugi kiirmoe mõjust meie planeedile. Mõtlesin, kuidas saaksin Boohood suunata muutusi läbi viima ja seejärel oma tegevuse eest ka vastutust võtma. See tekitab kindlasti kära, mis on täpselt see, mida ma lootsin," selgitas Kourtney.
Kourtney on ka varem kiirmoebrändidega koostööd teinud ning loodab läbi jätkusuutlikkusele rõhumise viia läbi tegelikke muutusi, mis varasemates koostöödes puudunud on. Samuti lubab naine jälgida brändi jõupingutusi jätkusuutlikkuse nimel.
"Kutsun kõiki eksperte, kellel on ideid ja ettepanekuid (mõnda teist olen juba näinud ja kindlasti pöördun teie poole, et rääkida ja rohkem teada saada), minuga ühendust võtma. Tahan olla abiks, ja oma senise kogemuse põhjal saan öelda, et seda tahab ka Boohoo. Jälgin kindlasti nende tegevust selles osas, kuidas saaksime tootesarja veelgi jätkusuutlikumaks muuta ja mida saame meie tarbijatena teha, et aidata!"
2019. aastal valiti Boohoo keskkonnaauditi komitee (EAC) hinnangul üheks kõige vähem jätkusuutlikuks moebrändiks Inglismaal ning sellest ajast alates on ettevõte astunud samme töötingimuste ja jätkusuutlikkusega seotud probleemide lahendamiseks.