Tänavu tuli Eurovisioni lauluvõistlus skandaalsemalt kui kunagi varem. Israeli osalemine tõi kaasa suured protestilained, väga palju kutsuti sotsiaalmeedias üles inimesi lauluvõistlust boikoteerima. Sellel kõigel lauluvõistluse vaatajaskonnale suurt mõju ei olnud, Eurovisionit korraldav Euroopa Ringhäälingute Liit (EBU) avaldas ametliku statistika.
Malmös toimunud suurejooneline telesõu jõudis 163 miljoni vaatajani, see on ühe miljoni võrra rohkem kui möödunud aastal. 37 avalik-õiguslikku meediaorganisatsiooni kandsid lauluvõistlust üle, keskmiselt meelitas see telerite ette 46.7% sihtrühmast. Viimati meelitas võistlus nõnda palju vaatajaid 2006. aastal. Noorte vaatajate (15-24) sihtrühmast tõi Eurovision telerite ette 58.6%, see on kõrgeim protsent kirjas olevatest andmetest. Tavaliselt meelitavad avalik-õiguslikud kanalid telerite ette vaid 13.7% protsenti noorte sihtrühmast.
Ametlikult YouTube´i kanalilt vaatas lauluvõistluse finaali ja poolfinaale 7.3 miljonit unikaalset kasutajat. Finaali vaatas YouTube´i vahendusel tipphetkel 1.3 miljonit kasutajat. See on tunduvalt rohkem kui möödunud aastatel, 35 protsenti vaatajatest olid vanuses 13-24. Ametlikult kanalilt vaatasid videoid 42 miljonit kasutajat 231 erinevast riigist.
TikTokis jõudis Eurovisioni ametliku konto sisu 486 miljoni kasutajani, see on neli korda rohkem kui möödunud aastal. Ametliku Eurovisioni konto videoid vaadati 538 miljonit korda. Teemaviitega #Eurovision2024 märgistatud videoid vaadati 6.5 miljardit korda.
Instagramis jõuti 69 miljoni unikaalse kontoni, see on kaks korda rohkem kui mullu. Videoid vaadati 479 miljonit korda. Facebooki postitused jõudsid 23 miljoni kasutajani. 2,5 miljonit inimest kasutasid Eurovisioni lauluvõistluse ametlikku rakendust. Suurem osa võistlusel osalenud laule on teinud voogedastuses muljetavaldavaid tulemusi.
Eurovisioni armastamine ja vihkamine on eurooplaste rahvuslik sport, statistika näitab selgelt, et see ala kogub aina populaarsust.