Lady Gaga on maailmakuulsa disaineri uus reklaamnägu!
Lady Gaga on tõusnud juba järgmisse kõrgusesse ning võlunud tuntud moemaja.
Lady Gaga on tõusnud juba järgmisse kõrgusesse ning võlunud tuntud moemaja.
Juulis teatati, et Lady Gaga on tõusnud maailma kõige edukamaks ja suurimaks popstaariks. Seda eelkõige tänu üle 13 aasta pikkusele aktiivsele karjäärile ning viimasele, senisest kõige edukamale albumile "Chromatica". Kaunis lauljanna sai karjääri varjases staadiumis tuntuks šokiväärtusega ning tõusis mitmel üritusel silmapaistva ja kohati pöörase kostüümivalikuga stiiliikooniks, mis panustas tugevalt ka ülejäänud popmuusikaskeene imagomuutusesse.
Viimati möödunud Kuldgloobuste tseremoonial võidutses lauljanna enda osaluse eest filmis "Täht on sündinud" ning viis koju ka ihaldatud auhinna. Lady Gaga kandis üritusel ka maailmakuulsa moedisaineri Valentino loomingut ning on ka varasemalt just selle disaineriga tihedat koostööd teinud.
Nüüd on saanud avalikuks teade, et Lady Gagast on saanud brändi värskeim muusa ja saadik. Suurimat rõhku pööratakse just Valentino värskele parfüümile "Voce Viva". Tegemist on mitme aasta pikkuse kampaaniaga, mis saab alguse septembris. See tähendab, et lauljannat võib lisaks lavale näha ka televisioonis, digireklamidel, poodides, reklaamtahvlitel ja kõikjal, kuhu reklaami ning Lady Gaga kaunist nägu paigutada on võimalik.
Lugu "Sine From Above" värskelt albumilt "Chromatica" saab kampaania ametlikuks tunnusmeloodiaks.
Valentino loominguline juht Pierpaolo Piccioli on öelnud: "Lady Gaga osalus selles kampaanias tõstab selle projekti sümboolset tähendust ja jõudu selle kõige kõrgemale tasemele. Ta on selle generatsiooni ikoon. Tema sõnum vabadusest, kirg kunsti vastu, eneseteadlikkusest ja võrdsusest on Valentino kogukonnaga samad. Ma olen nii uhke, et ta on meiega."