„Ringvaate“ saates tegid Sarrapid kokkuvõtte sellest, kuidas see kuu nende jaoks möödus. Nad ütlesid, et nad valisid kampaania kuuks detsembri, mis on muusikule esinemiste tõttu niigi sisutihe ja töökas.
Kampaanias kaasategemine oli nende jaoks mõnevõrra keeruline, kuna nad plaanivad igapäevaelu elektrooniliste seadmete abil. Kuna kampaania näeb ette, et tund aega enne magama minemist tuleb seadmed kinni keerata, siis oli laste kooliasjade järele vaatamine mõnevõrra raskendatud. Aga Birgit leidis sellele tulevikuks lahenduse, kui muretses koju paberil kalendri.
Kampaania reeglid näevad ka ette, et abikaasas leiavad nii teineteisele kui kummalegi oma lapsele segamatud 15 minutit aega, et koos tegevusi teha. Selle eesmärgiks oli pereliikmed teineteisele lähemale tuua ning sidet nende vahel tugevdada.
15 minutit tegevusaega andis lastele võimaluse oma vanemaid paremini tundma õppida. 6-aastane Simeon ütles, et emme oskab hästi laulda, süüa teha ja väga hästi nõusid pesta.