"Pearl" oli teadaolevalt üks nendest ideedest, millega Markle mängis enne seda, kui nad koos prints Harryga USA-sse naasesid, asutasid Archewelli ja sõlmisid 100 miljoni dollari suuruse lepingu Netflixiga. Markle töötas selle seriaali arendamise kallal koos David Furnishiga ning esitles seda Netflixile. Vähe sellest, et Netflix oli selle seriaaliga nõus, avalikustasid nad selle otsuse 2022. aasta mais. Siiski väidavad Netflixi lähedased allikad, et juhid muutsid Pearli suhtes lõpuks meelt, peale seda, kui olid aru saanud, et Markle'i osalus ei tähendaks noorele publikule eriti palju.
Nii Netflixi kui ka Archewelli enda lähedased ütlesid, et see on olnud läbiv probleem paljude selle lepingu raames välja mõeldud ideedega. Kuigi dokseriaal "Harry ja Meghan" oli tohutu hitt, ei pääsenud nende järgmine saade "Live to Lead" isegi edetabelite esikümnesse ning ei hertsogit ega ka hertsoginnat ennast ei näidatud seal kordagi. Allikate sõnul on paaril olnud raskusi selliste projektide leidmisega, mis sobiksid nende brändiga, kuid mis ei oleks samaaegselt keskendunud ainult nende enda isiklikele lugudele.
Seni on Netflix tagasi lükanud kaks väljapakutud saadet, kuid ülejäänud saated on saanud rohelise tule. Järgmine koostöö Netflixi ja Archewelli vahel saab olema dokseriaal Harry Invictus Gamesist - võistlusüritusest veteranidele, mille suhtes on Harry väga kirglik. Siiski rääkisid anonüümsed allikad WSJ-le, et nemad ei usu, et Netflix pikendab oma lepingut Sussexidega, kui see saab 2025. aastal läbi.
Selline uudis tuli pärast Archewelli ja Spotify ootamatut lepingu lõpetamist. Spotify maksis 20 miljonit dollarit eksklusiivse audiosisu eest, millest kõige märkimisväärsem oli Markle'i saade "Archetypes". Sellest, mis nende vahel juhtus, saad lugeda SIIT!