Tallinna Vee korraldatud loovkonkursil „Veendumus“ osales kokku 336 noort, kes moodustasid tiimid ja esitasid konkursile kokku 48 tööd, millest 34 olid eestikeelsed ja 14 venekeelsed. Oma lemmiku poolt saab hääletada kuni 17.05 kella 12:00 „Joo Kraanivett“ Facebooki lehel.
Kuid mida teab üks räppar disainist? Tuleb välja, et paljude noorte südamed võitnud Metsakutsu ehk Rainer Olbri on igapäevaelus hoopis andekas disainer ja loovjuht ning töötab tarkvara testimise ettevõttes Testlio. Metsakutsu selgitas konkursi veebiseminaril noortele, kuidas luua head reklaami. Tema arvates on üks põhiviga, mida reklaame luues tehakse see, et kõike on liiga palju.
„Hästi lihtne on asjadesse ära kaduda ja kuhjata plakatile kõike. Minu arvates peaks aga olema paigas erinevate elementide tähtsuse järjekord – näiteks kui sa tahad, et plakatil oleks kõige tähtsam asi logo, siis teised asjad peavad olema sellest väiksemad. Oluline on, et erinevad elemendid ei hakkaks üksteisest üle karjuma. Kui kõike on liiga palju, siis inimene ei saa aru, mida ta tarbib,“ rääkis Rainer Olbri.
Veel arvab Olbri, et sageli minnakse loovideedega üle piiri. „Lahe ja hea väljanägemisega asi on tihti parem, kui asi, mida keegi pole varem teinud. Kui minna liiga eksperimentaalseks, siis võib juhtuda, et inimesed ei saa aru, mis reklaamis toimub ja selle eesmärk on kaotsi läinud, tulemust pole. Reklaam on mõeldud tarbimiseks ja pigem peab see olema tuttav, nii et inimesed saaksid aru, mis seal toimub. Tuttavad tehnikad ja tuttavad lähenemised on sageli edu võtmeks,“ ütles ta.