Tegelikult ei ole seegi lugu nii lihtne - kõnealused pissiplekki meenutava disainiga disainerteksad on juba moegurude kappidesse jõudnud ja täielikult välja müüdud.
Jordan Boweni ja Luca Marchetto moebränd JORDANLUCA kõnetab moelavadel ebarealistlikke ühiskondlikke norme. Kuigi kiiksud ja vimkad on saanud moesõprade seas juba JORDANLUCA firmamärgiks, on nende sügis/talvine kollektsioon siiski ka suurimaid fänne korralikult rabanud.
Kollektsioon tehti avalikus möödunud aasta Milano moenädalal, kus bränd tegi tugeva avalduse teemal, mida ise nimetavad "fetišeeritud kapitalistlikuks riigiks". Nende kollektsioonis võis näha hüpermaskuliinseid stereotüüpe ühes dramatiseeritud kontorirõivastega ning kõige enam on pilku püüdnud teksased, millel kubemepiirkonnas plekk, mis meenutab pissiplekki. Just viimased on viimasel ajal sotsiaalmeedias palju kõneainet pakkunud ning nende populaarsus aina ksavab.
800 dollarit maksvad teksased on mitmetel platvormidel juba kordi läbi müünud ning tekitanud nii moefännides kui tavatarbijates palju vastakaid tundeid. Paljud kiidavad moebrändi seiskohta, milles illustreeritakse inimsööjalikku töökultuuri, mis ei peatu hetkekski - isegi mitte tualetipausiks. Teised peavad pükse aga täielikuks jaburuseks.
Kahetiste arvamuste foonil on kaasarääkijad jaotunud justkui kaheks: need, kes sooviksid iga hinna eest JORDANLUCA teksaseid ka enda kollektsiooni saada ning teisted, kes mitmetel leidlikel viisil õpetavad kuidas säärased püksid lihtsa vaevaga igaühe riidekappi võiksid kuuluda.
Vaata pilte palju furoori tekitanud pükstest: