"Jah, see oli kooskõlastatud ja nende etteaste keskendus meie ainsale Eurovisiooni võiduloole," selgitas Rahula Kroonikale, et eetikaprobleeme ta selles ei näe ja reklaami ühisetendusele mehed ei teinud.
Loe refereeritud täisteksti Kroonikast!
Leslie vs ERR
Kõik mäletavad seda, kuidas Leslie Da Bass ehk Leslie Laasner esmaesitles uhke showga oma uut lugu "Naine" Eesti Laulu finaalis koos Evelin Võigemastiga.
Umbkaudu 36 tundi hiljem selgus laulukonkursi korraldajatele ja ERRile ebameeldiva üllatusena, et lugu on ka Tallinna Kaubamaja kevadise reklaamikampaania tunnuslugu. Seejuures on Leslie Laasneri reklaamifirma Utopia kaubamaja loovreklaamide autoriks, mistõttu leidub sarnasusi ka uue kampaania esinäo Evelin Võigemasti reklaamikampaania välimuses ja Eesti Laulul nähtul.
Seeõttu ERRi juhtkond klassifitseeris loo "Naine" reklaamiks ning kommertsteadete vabades ERRi kanalites laulu mängida ei tohi.
Kuigi Eesti Laul 2019 II poolfinaalis laulsid lugu "Everybody" Sepo Seeman ja Peeter Oja, siis samal ajal viibisid Spordihoones ka laulu originaalesitajad: Tanel Padar ja Dave Benton.