Tunnises taskuhäälingus räägitakse plaadifirmade taustast, tulevikuplaanidest ja eesmärkidest, sealhulgas välismaale pääsemisest. Muuseas võrreldakse mainstream ja alternatiivset muusikat ning kirutakse pisut erinevaid meediaväljaandeid.
Henrik Ehte, Irene Kivi ja Peeter Ehala / Foto: Sky.ee
TIKS rekords esindaja Peeter Ehala nentis, et juhtides plaadifirmat, on üheks suurimaks väljakutseks saada mängitud just kommertsraadiotes. Ehkki ta ei ole solvunud, kui nende muusikat ei mängita, siis ta jätab ebaviisakad äraütlejad meelde. “Kui kunagi peaks panema YASMYNist pildi üles, kus ta Rihannaga kokteili joob," unistas Ehala, "siis see sama, kes kunagi hästi ebaviisakalt ära ütles... Ma jätan selle meelde ja vajutan talle tagasi selle sama Rihanna pildiga, mida ma keelan tal avalikustada.”
Ehala lisas: “Minu sõnum kommertsraadiotele võiks olla see, et peaks aru saadama, et mitte rahvas, mitte see kuulaja ei dikteeri, vaid lõpuks dikteerivad need jaamad, mida see inimene kuulata tahab.”
Ehte vastas sarkastiliselt: “Mulle meeldib, et sa paigutad selle vastutuse toimetajate õlule. Aga samas, kui sa võtad natukenegi endale missioonitundeks oma asja pushida, siis...” Selle peale tõdes Ehala: “Inimlik ongi mugavusse langeda.”
Mida on meestel aga öelda popmusa ja Nublu kohta? Kuula pikemalt siit: