Kontsertetenduses "Voodoo Cello" saabub lavale lisaks Imanyle veel ka 8 tšellomängijat. Kellel siis on esituse ja publiku üle rohkem võimu, kas instrumentaalil, pillimängijatel või lauljal? "Meloodial on kogu võim," sõnab ta sekunditki mõtlemata. Ta kirjeldab, et ilma suurepärase meloodiata ei ole võimalik publiku tähelepanu püüda. "Siis sul on lihtsalt ilus tükike muusikat," arvab lauljanna.
"Kui meloodia on hea, võid sinna ükskõik millise instrumentaali taha mängima panna - just seda tegin ma "Voodoo Cello" puhul. Ma jätsin alles kõikide nende väga tugevate lugude meloodiad, mida kontserdil esitan. Muutsin vaid nende tonaalsust, et nad mu häälele sobiksid."
"Meloodial on kogu võim."
Kui lavaline karisma on Imany meelest vaid jumalik ühendus, siis millist lõivu võtab see lauljannalt endalt, et olla justkui avatud portaal, mis võimendab ja vahendab publiku emotsioone, elab läbi keerulisi ja süngeid mõtteid, mis hingestatud lugudesse peidetud? Kuidas tulla toime pingega, olla publiku jaoks portaal jumaliku ühenduse jaoks?
"Minu jaoks seisneb kõik autentsusel," sõnab ta kindlameelselt. "Näiteks, mul on pala "You'll Never Know", mille kirjutasin teatud vaimses seisundis. Oletame, et kahe nädala pärast pean seda laulma, aga ma olen väga väsinud või haige. Ma kasutan oma olemasolevat energiat ja vaatan, kuhu see mind viib. See juhtub meiega ju igal päeval - mõnikord on hea tuju, järgmisel oled väsinud ja ei taha kedagi näha. Sama lugu on ka muusikaga," kirjeldab ta paljude muusikute jaoks ebatavalist filosoofiat.
"Ma ei teeskle kunagi energiat või tunnet. Isegi kui tegemist on rõõmsa või kurva looga. Kasutan energiat, mis mul on ja ehitan sealt edasi. Sellisel viisil ei kurna ma ennast eales ja mu esitlus on alati autentne ja tõeline. Erinevad päevad, erinevate energiatega teevad tihti esitatud palast hoopis uue versiooni. Tuleb olla avatud ka uutele võimalustele," räägib ta kirglikult.