2020. aasta sügisel sõlmisid Meghan ja Harry Netflixiga pea 100 miljonit eurot väärt olnud lepingu, neilt oodati sarju, dokumentaale ja lastesaateid. Sellest on möödunud juba üle kahe aasta ja toona pandeemia toel rahaliselt väga heas seisus olnud voogedastusplatvormi majanduslik olukord on nüüd kehva. Seega on Netflix viimasel ajal tugevalt survestanud kuninglikku paari lõpuks mõne hittsaatega lagedale tulema.
Hollywoodi insaiderid rääkisid väljaandele Page Six, et Netflix on viimaks Harrylt ja Meghanilt kätte saanud oma “lihakäntsaka”. Nimelt jõuab vaatajate ette tõsielusaade Sussexi hertsogi ja hertsoginna kodusest elust, selle tarvis on juba mõnda aega kaamerameeskond neil sabas olnud. Netflixi bossid ootavad, et tõsielusaade jõuaks vaatajate ette selle aasta lõpuks, sest just siis avaldab prints oma kuumalt oodatud memuaarid. Kusjuures, raamatu eest saab suure pauguga kuninglikust perekonnast lahkunud sinivereline umbes 19 miljonit eurot.
Kuninglikud eksperdid on uudisest olnud enamasti šokeeritud, sest Harry on minevikus rääkinud sellest, kuidas tema jaoks on oluline privaatsus. “Ta tahtis olla tavaline inimene. Ta vihkas kaameraid. Nüüd teeb ta tõsielusaadet Netflixile. Kas kuninganna troonijuubeli tähistamise ajal peaksid turvamehed tema küljest kaameraid otsima?” kritiseerib Harryt kuninglik ekspert Angela Levin, kes on mehest raamatu kirjutanud.
Umbes kahe nädala pärast algab Ühendkuningriigis kuninganna troonijuubeli suurejooneline tähistamine, loomulikult lendavad sinna kohale ka Harry ja Meghan. Kuid Daily Mail kirjutab, et kuninganna abid on juba Netflixi kaameratele keelu peale pannud. Karmi sulejooksuga kirjanik Tom Brower süüdistab staarpaari Elizabethi lihtlabases ärakasutamises. “Nad kasutavad vana ja väetit naist ära, et enda usaldusväärsust tõsta.”
Netflix kaotas tänavu esimeses kvartalis 200 000 tellijat, teiseks kvartaliks prognoositakse veel kahe miljoni maksva kasutaja lahkumist. Sel aastal on ettevõtte aktsia langenud veerandi võrra, hiljuti vallandati umbes 150 inimest. Seega on neil hädasti vaja suurt hittsaadet, mis üle maailma kõmu tekitaks ja rohkelt uusi tellijaid kaasa tooks.