USA-s tähistatakse novembri lõpus tänupüha, sel aastal langes see 26. novembrile. Traditsiooniliseks on saanud ka pidulikule neljapäevale järgnev reede, ehk "must reede", mil poed langetavad oma hindu ning tuhanded inimesed võitlevad odavate koduseadmete ja muu kraami nimel. Ajaloost on teada isegi kurbi näiteid, mil suures rahvamassis on mõned inimesed saanud viga või suisa surma.
Musta reede traditsioon on laienenud üle maailma ning odavatele hindadele on ligipääs ka interneti vahendusel. See aga tähendab, et turundusstrateegid panevad oma pead kiiresti tööle, kuidas võimalikult palju kliente enda juurde meelitada. Hea pakkumise himus krabatakse tihti kokku nii mõndagi sellist, mida tegelikult vaja ei ole.
Ühe kõrgeneva ületarbimisprobleemi valguses on paljud hakanud aga ostuhulluse osas sõna võtma, kutsudes inimesi üles mõistlikkusele: osta vaid seda, mida päriselt vaja ning odavaid pakkumisi silmates päriselt järgi mõelda, kas tegemist on tõesti hea pakkumise või lihtsalt turundustrikiga.
Ka räppar Reket jagas oma jälgijatega mõtlemapanevat sõnumit, soovitades ostuhulluses kulutatud raha hoopis kogumiseks kõrvale panna. Kommentaarides täpsustab ta, et tegelikult pole tal tarbimise vastu midagi, kuid sotsiaalmeedia on tema hinnangul muutunud "pudipoeks" ning see on tema meelest juba pisut kahtlane.
Olgu, kuidas on, ahvatluste keskel tundub Reketil siiski olevat hea sõnum, mida enesele meenutada: