Miks me räägime juba nädalaid enne spordivõitlust ka Super Bowli reklaamidest? Mis on see, mis sada miljonit inimest Ameerikas teleka ette naelutab ning 8000-dollarilisi pileteid ostma paneb ning 16 miljonit inimest järgmisel päeval töölt eemal hoiab?
"Kui natuke õpid reegleid, siis tegelikult on ameerika jalgpall isegi põnevam kui tavaline jalgpall," tõdeb Osolin. "See on väga põnev mäng kui oskad seda avadata. Mind on see muidugi köitnud juba ajast, mil ma reklaame tegin - seal näidatakse uhkemaid reklaame! See on nii unikaalne sündmus ja see on kirglik sündmus! Tänavu on põhiküismus, kas Taylor Swift jõuab staadionile.Tal küll on eelmisel päeval kontsert Jaapanis, aga ta tuleb ilmselt. See on Ameerika kõige suurem kihlvedude päev ja on megasummad mängus, et ennustada mida iganes – sa saad kihla vededa kõige peale sellega seoses," ütleb Osolin ja toob näite, et on võimalik isegi kihla vedada selle peale kas Travis Kelce' teeb Taylor Swiftile seal ka abieluettepaneku või mitu korda teda ekraanil näidatakse.
30 sekundit reklaami SuperBowli ajal maksab 7 miljonit dollarit - sekund on siis 233 000 dollarit. Miks nii? "Seepärast, et sellist auditooriumit rohkem maailmas pole. Suur bränd, kes tahab näidata end... see on ideaalne võimalus suure brändi turuletulekuks," toob Osolin näiteid, miks selliseid summasid makstakse.
Kuula pikemalt allolevast klipist!