Leenu selgitas, et muusika väljaandmine on suurem protsess kui see esialgu paista võib ning plaadifirma kasutamine on mõistlik samm kui artist ei taha end muude, kõrvaliste töödega ära kurnata: “Kui artist tahab midagi suuremat saavutada, siis on hea inimesed enda jaoks tööle panna. Muusika väljaandmine koosneb nii paljudest erinevatest aspektidest ja see võib-olla ka kulukas ning meie aitame neil riske maandada. Kui üks artist peaks tegelema nii produktsiooni, digiturunduse ja promoga, siis ühele inimesele on seda väga palju. See on ikkagi tiimitöö.”
ABBA tegi uue albumi väljaandmisega ajalugu: “Juba kui see uudis tuli, oli see suur pauk, bänd ei ole 40 aastat muusikat välja andnud ja me mõtlesime pikalt, kas maailma muusikaajaloos on veel mõni selline artist, kes võiks pärast nii pikka aega albumi väljatulekuga sellist furoori tekitada, aga midagi ei karanud küll pähe. Me teadsime, et sellest tuleb väga suur pauk. Oleme numbreid kokku löönud ja need on väga muljetavaldavad.”
ABBA albumi ilmumist pidi plaadifirma saladuses hoidma, kuna see on orienteeritud ka füüsilisele turule: “Meid hoiatati ette, aga pidime saladust hoidma. Samas on meil ka palju selliseid suuri artiste, kellega on nii, et tuleb kiirreageerimisüksus valmis panna.”
Kui palju on ABBA albumeid müüdud Eestis ja Baltikumis ning millist nõu annab Leen artistidele, kes soovivad välismaa turul läbi lüüa kuula siit: