Tõsielusaade "Villa" on kahtlemata pioneeride seas. Lisaks sellele, et tõsielusaade otsustati salvestada justkui täiesti uue produktsioonimeeskonnaga ning vaatamisplatvormiks ei olnud enam televisioon, vaid hoopis tootjate endi püsti pandud veebiplatvorm. Loomulikult üllatati ka uudse formaadi ja kvaliteediga. Kõrged standardid kipuvad aga ka palju majanduslikku ressurssi nõudma. Varasemalt on Robin Valting avaldanud kui kulukaks kogu saateprojekt läks, taskuhäälingus "Tark investor" avaldab ta aga ka selle summa, mis teeniti "Villa" levitamisega internetiplatvormil.
"Villa" produktsioon ning sellega seonduv läks maksma 850 000 eurot. Rahastajaks osutus Andrei Zevakini ja Robin Valtingu sõbra firma Kassu OÜ. "Kaspar ütles algusst peale, et see ei ole rahateenimise projekt. Kui tahad raha teenida, siis tuleb midagi muud teha. See oli selleks, et näidata Eesti telemaastikule ja vaatajatele, et see on võimalik," kirjeldas ta taskuhäälingus "Tark investor". Robini sõnutsi jäi projekt umbes 300-350 000 euroga miinusesse.
Kui palju teeniti ga veebiplatvormilt, mida "Villa" näitamiseks kasutati? Iga episood maksis 3.99 eurot ning terve hooaja vaatamise eest tuli välja käia ligi 48 eurot. Valtingu sõnutsi olevat müüdud vaatamiste pealt teenitud tulu umbes 400 000 euro suurune. See tähendab, et hinnanguliselt vaatas tõsieluseriaali üle 8300 inimese.
Kuula lähemalt podcastist "Tark investor":