Facebook haarab järjekordse suutäie meelelahutusmaastikust ja see on väga magus amps
Sotsiaalmeediaplatvorm Facebook trügib meelelahutusärisse aina sügavamale sisse, hakates nüüd ürituste korraldajatele pakkuma piletite müümise võimalust.
Sotsiaalmeediaplatvorm Facebook trügib meelelahutusärisse aina sügavamale sisse, hakates nüüd ürituste korraldajatele pakkuma piletite müümise võimalust.
Facebook events on kasutajatele juba väga tuttav funktsioon. Pea kõik meelelahutusüritused annavad läbi selle ennast kasutajatele märku ja kasutajad omakorda saavad märkida, kas nad plaanivad üritusel osaleda või tunnevad selle vastu huvi. Nüüd liideti sellele ka piletimüügifunktsioon.
Esialgu tehti piletimüügivõimalus avalikuks USAs. Sealseks Facebooki partneriks on piletimüügivahendaja Eventbrite, mis aga tegutseb ka mitmetel Euroopa turgudel, mis tähendab, et teenus võib jõuda peatselt ka siia.
Lokaalsetele vahendajatele nagu Eestis näiteks Piletilevi, selline asi kindlasti ei meeldi. Sama tunnevad aastaid juba reklaamiäris osalejad, sest aina rohkem reklaamiraha voolab otse gigantidele nagu Facebook ja Google.
E-R 6-10
Ornitoloog
N 16-18 MasinaWärk
Moto- ja kidrameez