Sajandi halvim teenindus? Kuulsa Eesti taksofirma klienditugi vastas abivajajale ülbete meemidega ja mitte ainult...
Üks Eesti kodanik (nimi toimetusele teada) jagas sotsiaalmeedias kurbnaljakat vahejuhtumit taksofirma Yandex klienditoega.
Üks Eesti kodanik (nimi toimetusele teada) jagas sotsiaalmeedias kurbnaljakat vahejuhtumit taksofirma Yandex klienditoega.
"Sõprade tungival palvel jagan ka laiema avalikkusega tänast lõbusat, kuid samas kurba vahejuhtumit," kirjutab Yandexit kasutanud mees oma sotsiaalmeedias.
"Tellisin takso, kuid millegipärast näitas äpp, et mul on eelmise sõidu eest tasumata, sest kaardilt ei saa raha kätte. Kratsisin korra kukalt (vaatasin igaks juhuks konto üle) ja sisestasin sama kaardi andmed uuesti, kuid ka see ei aidanud.
"Takso juba tellitud, sularaha esialgu ei leidnud ja aja peale minek - kirjutasin agaralt Yandex Taxi Estonia kontole abipalve, sest äpi sisene support vaba vestlust ei lase alustada," kirjutas Yandexi klient ja lisas: "Järgnes alljärgnev vestlus:"
Yandexi ametlik pressiesindaja teatas Sky.ee-le, et klient võttis ühendust võltsi Yandexi Facebooki lehega. "See kustutati kuu aega tagasi. Meie ametlikult ja õigelt lehelt saab kindlasti head ja kvaliteetset klienditeenindust," kinnitab Yandexi rahvusvaheline esindaja Anna Voronova.