Tegemist on tänavastiili ja klubikultuuri ühendava kollektsiooniga, mille keskmes on praktilisus ja mugavus, aga eelkõige silmapaistvus. Kogu kollektsioon on valmistatud Euroopas ning nagu selle nimigi ütleb, siis iga ese kirjeldab parimaid õhtuid sõpradega, head meeleolu ja seltskonda.
Lisaks annetab Best Nights iga tellimuse pealt ühe euro kultuuri- ja voogedastusplatvormile UNITED WE STREAM, mis on pühendunud klubikultuuri toetamisele ülemaailmse pandeemia ajal.
Brändi lansseerimisel on eesmärgiks tuua igas riigis kokku erinevate põlvkondade ja eluvaldkondade esindajad, keda ühendab hea energia, stiilitunne ja tugev karakter. Seetõttu esindavad Eestis brändi just kolm generatsiooni edukaid mehi - Ivo Linna, Genka ja villemdrillem ning kaks powernaist - modell ja stilist Sonya Christina Tomson ning Eesti HIIT treeningute kuninganna Marlen Heldemeel.