Selena Gomez laiendab impeeriumi ja pressib ilumaailma: kasutan kampaanias vaid päris inimesi!
Popstaar Selena Gomez on käesoleval aastal saanud uue hingamise ning laiendab haaret ka ilumaailma.
Popstaar Selena Gomez on käesoleval aastal saanud uue hingamise ning laiendab haaret ka ilumaailma.
Lauljanna avaldas mitu suurt tähelepanu pälvinud videot ning lugu ja ka uue albumi pealkiraga "Rare" ("haruldane"-toim.). Oma karjäärile hoopis näitlejana alguse teinud noor naine teatas jälgijatele, et tuleb sel aastal välja ka oma ilutoodete kollektsiooniga. Lauljanna on pannud alguse firmale Rare Beauty, mille kampaaniates lubab kasutada vaid tõelisi ja "päris" inimesi.
Ajakirjale Interview antud intervjuus avaldas lauljanna, et peagi avalduvas kollektsioonis on 48 erinevat tooni jumestus- ja peitekreemi ning tõotab kampaaniatesse kaasata tavalisi ja tõelisi inimesi, mitte klantsajakirjadel aastakümneid figureerinud modellilikku ilu.
"Minu põlvkonna inimestel on tohutu surve teatud välimuse saavutamiseks, aga mina tahtsin teha kollektsiooni, mis seda survet veidi vähendaks," kirjeldas ta.
Esimesed tooted tuuakse huvilisteni juba sel suvel ning neid saab soetada läbi Rare Beauty kodulehe ning Sephora. "Sind ei saa defineerida läbi foto, like'i või kommentaari," kirjutab Selena kosmeetikafirma ametlikus Instagramis, kus nähtavasti ka ise kõvasti kaasa lööb. Isegi lauljanna värskeimas muusikavideos "Boyfriend" kasutas ta enda firma tooteid.
Ilumaailm on varasemalt püüdnud mitmeid teisigi popstaare. Näiteks Lady Gaga (House Laboratories) ning Rihanna (Fenty) ja Kesha (Kesha Rose Beauty).