Ukrainast tulnud akustilist räpi, reggae ja hiphopi segu viljelev 5’nizza oli fantastiline üllatus. Nende reedese kella 20.30’se slot'i ajaks oli töönädal festivalivines juba kaugemale hajunud ja õhk täitunud mõnusalt hedonismiga. Kuigi lava esine oli nautlejaid täis, oli inimestel siiski piisavalt ruumi, et tantsida nagu keegi ei vaataks. Mina küll veits vaatasin, sest nad olid lihtsalt nii toredad ja peagi nakatas tantsuepideemia ka mind. Sealt läksin uurima, kas teiste lavade juures on ka sama tore ning jõudsin EKKM’i alale, kus oli käputäie kuulajaid pisikese lava ette kihiliste ja sügavate, ent helgete elektrooniliste helidega meelitanud Metabora. Helid võnkusid tuule käes hõljuvate ja helkivate hõbelintidega samas taktis ning veendusin: „Jah, ka siin on tore“.
Teisel päeval sai oma silmaga näha mitte enam nii salapärast Nublut, kelle lavale saabumisega jõuab kohale ka vihmasein. „See on küll nagu mingi tellitud värk. Siiani on olnud sajandi suvi...“ ütleb Nublu, kelle esimese loo ajaks oli lava ette ilmastiku olusid trotsima tulnud mõne rea jagu inimesi, kuid järgmisena kõlaritest pahvatav „Mina ka“ täitis välkkiirelt kogu B-lava ala. Kohati hakkas kõrva Nublu rohelisus laiv artistina; lood väsitavad teda pisut, kuid mitte nii, et häirima hakkaks.