Aulikki kirjeldab, et tema teele satuvad tavaliselt väga toredad kliendid, kes tunnevad teema vastu huvi ja võtavad saadud nõu ka kuulda. "Ja siis on Maris," naljatles stilist. "Maris on aeg-ajalt väga koostööaldis, aga siis ta vahepeal kaob ära. Elu tuleb vahele, on see ja teine. Marisel on muidugi väga kallis maitse ka muidugi. Aga see on tore!" kirjeldas Aulikki.
Aulikki naljatles, et Maris teisi värve peale musta üldse oma garderoobis ei tunnista. Olgugi, et Maris vaidles vastu, tuues välja, et näiteks sinepikollane tundub talle sümpaatne, leidis Aulikki, et Marise tähetund on tulnud - must on sel hooajal moes! "Me oleme seda isegi teiste stilistidega arutanud, et must on sel hooajal eriti trend. See ei ole küll minu teema, aga kui tuua paralleeli, siis isegi WRC rallil on tänavu Toyota autod matid mustad," pillas stilist infokillu, mis isegi Alari Kivisaare ahhetama pani.
"Jõudsin ära oodata! Terve elu olen unistanud!" rõõmustas Maris, et suur osa tema riidekapi sisust nüüd väärtuses aina kasvavad. Kui aga rääkida ideaalsetest klientidest lööb Aulikkil kohe silm särama. Alles hiljuti õnnestus tal kohtuda ühe meessoost kliendiga, kes võttis asja kohe väga tõsiselt. "Ta on hingega asja kallal, väga pühendunud. Tegutseb täpselt nii nagu ma talle ette ütlen, ei tegele muude asjadega. Marisel ikka vahel tuleb libastumisi... Aga see ideaalne keint oli selline, kes tegi endale Exceli tabeli asjadest, mis me ostsime. Vot see on next level!" hüüatas Aulikki, lisades, et musterklient kasutas Exceli tabelit ka näiteks reisi jaoks kotti pakkides või teiste edukate komplektide kombineerimiseks.
Klobitud sai ka Marise kilest talvejope, millega Aulikki Marisel nüüd vaid majade vahele koeraga jalutama minna lubas. Kuula alljärgnevast klipist lähemalt, millised on stilisti töö eripärad!
Kui aga ka sinus tekkis tahtmine Aulikkiga koostööd teha, on sul see võimalus praktiliselt koju kätte tulnud. Alari ja Maris on hetkel mõõduvõtmises, et saaks ära anda nende elu lemmiku. Loosis osalemiseks ei ole vaja teha muud kui vaid valitud lemmiku poolt hääl anda ja võitu ootama jääda.
Võitja, kes saab vastavalt, unikaalse ja kauni käekella või alustada stilisti toel shoppinguga - selgub 9. veebruari hommikul Sky Plus Hommikuprogrammis! Leia lisainfo kampaania kohta SIIT!