Grande jaoks tuli ebameeliva üllatusena, kui ootamatult selgus, et tema uus peopessa tehtud tätoveering tähendab tegelikult „barbeque grilli“. Eesmärk oli siiski jaapanikeelne „7 rings“, mis on ühtlasi ka laulja uue loo nimi.
Popstaar tunnistas viga ja lootis selle parandada. Ent pärast remonttöid ei saanud sõnum sugugi parem, nüüd lugesid jaapani keelt mõistvad fännid sealt välja „jaapani barbeque sõrm“.
Pärast kahekordset tattoo-jama pakuvad kõik lauljatarile abi ja mõtteid, kuidas joonistus korda teha. Ent USA ettevõte LaserAway, mis tegeleb tätoveeringute eemaldamisega, tegi Grandele väga suuremeelse pakkumise.
Loomulikult on nõus firma vussiläinud joonistuse eemaldama. Selleks peaks Grande lihtsalt sisse astuma mõnda nende 46st kliinikust. Firma lubab katta ka kõik reisimise ning majutamisega seotud kulud.
Kuid see on alles jäämäe tipp. LaserAway pakkumine on, et Grande on aasta aega tööl nende reklaamnäona ja teeniks selle eest 1,5 miljonit dollarit ehk 1,3 miljonit eurot.
Selle summa eest eeldab kliinik ühte foto või videosessiooni, mida ettevõte saab oma reklaamiks kasutada. Lisaks peaks Ariana Grande tegema iga kuu ühe nende teemalise postituse oma sotsiaalmeediasse.
Sisuliselt on nõus firma tätoveeringu eemaldama ning maksma Grandele iga teemakohase postituse eest 100 tuhat eurot. Ja nii aasta aega.
Ariana Grande manager ütles portaalile TMZ, et kui tätoveeringu eemaldamise eest 1,5 miljonit dollarit peale makstakse, siis loomulikult on nad nõus seda kaaluma.