Otsesemalt süüdistas blogija influencerite turundusfirmat Promotyt sellise grupi loomises. Podi ehk grupi mõte on, et tõsta engagement reiti. Promoty, mis on firma ja sisuloojat vahendab firma, on tuntud, sest annab võimaluse just väikestele influenceritele, et nad saaksid töötada. Promoty turundusjuht eitab, et firma sellist gruppi meelega hallanud oleks.
“Jah, Promoty liikmetel oli oma sõprusgrupp, kuhu kuulus marginaalne osa Promoty sisuloojatest. Meie eesmärk oli tugevdada kogukonda, et platvormil tegutsevad sisuloojad saaks omavahe suhelda. Kuna grupp läks käest ära selles suunas, mida me ei tahtnud (üritati sätestada konkreetseid reegleid jm) ning selgus, et me ei suuda gruppi aktiivselt hallata, taganesime grupi modereerimisest ning täna ei ole Promoty enam seotud ühegi taolise grupiga,” kommenteerib Sky.ee-le Promoty turundusjuht Marelle Ellen.
“Tunnistame, et me ebaõnnestusime kogukonna grupi loomisega, ent asjad, milles meid süüdistatakse, ei vasta samuti tõele. Tehislik kaasatuse tõstmine ei ole kunagi olnud meie eesmärk, me ei poolda taolisi võtteid ning oleme selle ka meedias välja öelnud,” lisab Ellen.
Promoty tegutseb Eestis alates 2017. aasta lõpust, sel sügisel laieneti ka Soome ja Läti turule. Platvormiga liitunud üle 15 800 sisulooja Eestist, 15 200 Soomest ning 4800 Lätist. Kokku on läbi viidud pea 400 kampaaniat brändidega nagu Wolt, River Island, Swedbank ja Circle K.