Telenägu rõõmustab: menetlus Hensugusta vastu lõpetati, midagi seadusevastast ei leitud
Hensugusta tähistas head uudist postitusega Instagrami: järelvalvemenetlus tema vastu lõpetati.
Hensugusta tähistas head uudist postitusega Instagrami: järelvalvemenetlus tema vastu lõpetati.
Hensugusta postitas Instagrami pildi, kus seisab ühe suure tuuleveski kõrval ning teatas: "Minuga lõpetati järelvalvemenetlus seoses alkoholi reklaamiga Instagramis. Selle tähistamiseks siin pilt ühest kuulsast asukohast, mis on ühe joogi peal."
Tuleb välja, et sarnaste menetlustega on Eesti suunamudijad juba varemgi kokku puutunud. "Mul oli sama teema. Rikkumisi ei tuvastatud ja menetlus lõpetati," kirjutas Lauri Pedaja Hensu postituse alla. Säärase juhtumitega on tuttavad ka Deanabanana ning Liisa Pärnpuu.
Tarbijakaitse ja tehnilise järelvalve ameti kodulehel on pikk ja põhjalik selgitus, kuidas tohib alkoholi reklaamida ja kuidas mitte. "Alkoholi reklaam võib sisaldada üksnes toote nime, liiki, tootja nime, kaubamärki, päritolumaad, geograafilist piirkonda, etanoolisisaldust mahuprotsentides, müügipakendi kujutist, omadusi (värvus, aroom, maitse), serveeringut," seisab kodulehel. Tohib kasutadaka ka hashtag'e, kuid need peavad olema kooskõlas mainitud loeteluga. Näiteks võib kasutada #magusamaitseline aga #niihea on keelatud.