Foto Tommy Cash sai maailmakuulsa brändi reklaamnäoks
Tommy Cash võiks vabalt võtta keskmiseks nimeks "superstaar". Maailmakuulus bränd Adidas on sellega igal juhul sama meelt ning on valinud Eesti räppari oma reklaamnäoks.
Tommy Cash võiks vabalt võtta keskmiseks nimeks "superstaar". Maailmakuulus bränd Adidas on sellega igal juhul sama meelt ning on valinud Eesti räppari oma reklaamnäoks.
Tommy Cash on stiiliikoon olnud juba emaüsast väljudes. Vähemalt jääb selline mulje, et nõnda kõrget klassi pole võimalik saavutada ilma sünnipärase eelsoodumuseta. Omapärase muusikastiili ning oma kasvukeskkonnast nišši võtnud noor muusik on kiiresti kasvanud Eesti üheks edukaimaks muusikuks. Tommy on enim populaarsust kogunud näiteks Venemaal, kuid on pilke püüdnud ka näiteks USA-s ja Inglismaal. Ning õige pea pole paika, kus tema nime, nägu või tegu enam ei tuntaks.
Tommy on oma muusika ja sellega läbipõimunud stiili tõttu püüdnud isegi maailmakuulsa moekunstniku Rick Owensi tähelepanu, kes on muide Tommyga samal päeval sündinud. Teineteises on leitud tõelised mõttekaaslased, millest annab tunnistust ka mitmekülgne edukas koostöö ning ka KUMU-sse üles seatud ühine näitus.
Venemaal palju edu saavutanud muusikul on nüüd teatada midagi väga põnevat. Temast on saanud Adidase värske kampaania reklaamnägu. "Tommy on muusikamaailma eredaim fenomen. Prokatiivne, irooniline, Tommy on alati kõigist ootustest sammu võrra ees. Seetõttu on ta ka SUPERSTAR2020 tiimi kangelane ja tõeline superstaar," kirjeldab bränd muusikut oma kampaania kodulehel.
Adidase bränd on loonud ikoonilised jalavarjud, mida on läbi aastate välja antud ka erinevate riikide sümboolikaga. Tommy avaldab, et tema riidekappi kuulusid Pariisi tunnusega tossud. "Kui ma saaksin minna ajas tagasi ja öelda sellele väiksele poisile, et ühel päeval teeb ta koos Adidasega suuri asju.. ma ei ei usuks seda. Tahaksin tänada Adidas Russiat, et nad on teinud teoks selle väikse poisi unistused, kelle esimesed Stan Smithid varastati Egiptuses ära. See väike poiss on olnud siin juba dressi-aegadest ning on igavesti siin ka pärast Jeremy Scott-i ja Ye-d..".
Tommy kõrval kampaanias figureerivad ka näiteks Venemaa iluvõimlemise rahvustiimi kuuluvad sportlased, telenäod, muusikud ja veel mitmed teised armastatud ning silmapaistvad noored inimesed.
Tommy üle on igal juhul taas põhjust uhkust tunda!
Kiike pilte ja kuula tema värskeimat pala artikli päisest!