Eesti Laul tuleb taas, osalejad on välja hõigatud ja poolfinaalide kuupäevad paigas. Kes aga on siis ikkagi favoriit? Tundub, et erinevad ettekuulutused muutuvad kiirelt nagu sügistuuled.
Kui detsembri alguses kirjutas Sky.ee, et üllatavalt on Egerti Milderi lool "Georgia (On My Mind)" Youtube'is kõige rohkem ehk detsembri algusega 48 tuhat kuulamist (täna üle 70 tuhande) ja paljud Gruusia inimesed on loost väga liigutatud, siis üks Eesti Laulu poolfinalist kappas Trooja hobusena Egertist mööda ja ületas esimesena kõikidest selleaastastest Eesti Laulu poolfinalistidest Youtube'is 100 000 kuulaja piiri ja selleks on Merilin Mälk looga "Miljon sammu".
Varasemalt „Eesti otsib superstaari“ saates tuntuks saanud Merilin Mälk liitus sügisel plaadifirmaga Universal Music ning andis välja oma esimese eestikeelse singli "Miljon sammu", millega pääses ka Eesti Laul 2020 poolfinalistide hulka.
"Miljon sammu" lugu sündis koostöös Jana Hallase ning Soome produtsentide ja laulukirjutajate Neea Jokineni ja Jonas Olssoniga. Produtsendiks oli soomlane Topi Kilpinen. Lugu anti välja Dubai kõrbes filmitud eksootilise videoga, mille autoriteks on Mart Vares ja Sander Allikmäe.
Universal Music Groupi Soome & Baltikumi A&R Martti Vuorinen Merilinist: "Merilin näitas meile oma potentsiaali juba ”Eesti otsib superstaari” saates ja jäi positiivselt meelde. Ta on veel oma muusikalise karjääri alguses, aga “Miljon sammu” on kindlasti suur samm õiges suunas.”
Merilin uuest loost ja plaadifirmaga liitumisest: “Minu lugu “Miljon sammu” jutustab sellest, kuidas olen jälle kõrvuni armunud, kuid kuna olen just varasemalt haiget saanud ja ei taha millegagi kiirustada. Kulgen aegluubis ja käin oma peas justkui miljon sammu läbi, et kõik sujuks ilusti. Nii palju on toimunud. Leping plaadifirmaga, muusika, reisid. Paari kuu jooksul on mu elu nii palju muutunud ja seda positiivses mõttes, olen väga põnevil, kuhu nüüd siit edasi liigun.”
Video Merilini esimesele eestikeelsele singlile filmiti Dubais ja noorele lauljale oli see kõike muud kui puhkus. Merilin: ”Pidin sisuliselt 72 tundi järjest üleval olema, täiesti meigitud ja valmis iga hetk kaamera ette astuma. Klipist jäi väga palju materjali ka välja — filmisime ka kohalikul turul ja linna peal - turuärikad hüüdsid järele “Shakira, Shakira!”.
Dubais ei olnud ma veel käinud. Minu manager üks päev lihtsalt helistas ja ütles, et nüüd nädala pärast on minek ja ega ma ära öelda ei saanud ega tahtnudki. Video autorid Mart ja Sander on mega chillid ja ägedad vennad, kõik sujus kohapeal väga hästi ning nalja sai koos palju. Muusikavideos näeb siis mind kõrbes jalutamas sõna otseses mõttes miljon sammu — see on kogemus, mis jääb väga eredalt meelde!”
Mart Vares ja Sander Allikmäe on teinud vägevaid videoid erinevatele nimekatele Eesti artistidele, neil on lennukad ideed ja suur kogemustepagas: ”See video oli äge väljakutse. Täpselt kaks nädalat enne filmimist tekkis mõte, et võiksime video teha just kõrbes. Laul tekitas tunde, et peaks näitama suuri ja avaraid vaateid. Natuke googeldades selgus, et maailma ühed kõige ilusamad kõrbed asuvad just Dubai linna ümbruses.
Video filmisime kahel päikesetõusul ja loojangul, proovides luua muljet, et Merilin veedab terve päeva rännates liivaväljade vahel. Eraldi tahaks tänada eestlasest Dubai reklaamiprodutsenti Jürgen Moor´i, kes aitas organiseerida kohalikku logistikat ning andis häid soovitusi. Lisaks aitas meid kaameratehnikaga Cinerama ja Gunnar Laal.”
Merilin Mälk puges kodumaise publiku südamesse 2018. aastal, kui osales TV3-e saates “Eesti otsib superstaari.” Väikese kasvu ja võimsa häälega Saaremaa neiu laulis ennast tihedas konkurentsis muljetavaldavale kolmandale kohale, olles ise vaid tol hetkel 17-aastane.
Suurim Eurovisioniblogi Wiwibloggs koostab igal aastal kümneid küsitlusi ja paneb paika enda pingerea erinevate riikide võistlusele kandideerijatest. Ka Eestit pole unustatud.
Tänavu korraldatud küsitluses, millisele Eesti Laulu osalejale ennustatakse kõige suuremat edu, selgub, et fännid hoiavad pöialt noorele muusikule Jaagup Tuisule. Tema loole “Beautiful Lie” on edu ennustanud 30% fännidest.