Kõik rõivad on valmistatud jätkusuutlikumatest materjalidest. Kollektsiooni kampaanias on kasutatud 3D-kunstniku Ines Alpha loomingut, seda nii põhivisuaalide kui eksklusiivsete Snapshati jaoks loodud filtrite puhul.
Billie Eilish hakkas muusikaskeenel laiemat tuntust koguma 2016. aastal ja on nüüd üks maailma hinnatumaid artiste. H&Mi fännikaubakollektsioon keskendub Billie ametlikule logole, mida kasutakse hiigelsuure trükimustrina pikkadel ja avaratel T-särkidel, kapuutsiga pusadel, dressipükstel ja T-särk-kleitidel, mis on valmistatud jätkusuutlikumal viisil. Värvigammas on esindatud helebeež, must, hele- ja neoonroheline. Meeleolu on argine, lihtne ja värske. Lisanditest tasub mainida kootud mütse, kalamehemütse, sokke ja kõhukotte.
,,Oleme kollektsioonist vaimustuses. Billie Eilish on arusaadavalt inspireeriv artist, ent paljud hindavad teda ka tema isikliku stiili ja jõustava viisi tõttu, mida ta oma tõekspidamiste väljendamisel kasutab. Tahame, et fännid saaksid globaalselt osa tema maailmast ja tunneksid end samuti oma isikliku stiili väljendamisel vabana,” jutustab H&Mi noorteosakonna peadisainer Emily Bjorkheim.
Olulise osa Billie Eilishi fännikaubakollektsiooni kampaaniast on loonud Ines Alpha, kelle 3D-jumestusi peetakse lausa revolutsioonilisteks, ilumaailma tulevikuks. Paljude tuntud modellide, loovjuhtide ja ajakirjadega koostööd teinud Pariisis elav 3D-kunstnik ja loovjuht haaras innuga võimalusest luua H&Mi kampaania jaoks eksklusiivsed 3D-efektid. ,,Ma proovin purustada ilumaailma ja jumestuse piire ning pakkuda eneseväljenduseks üha rohkem võimalusi. 3D-loomingu puhul on viimased praktiliselt lõpmatud. H&Mi Billie Eilishi fännikaubakollektsiooni kampaania jaoks soovisin luua vedelikke, mis oleksid justkui pärit mõnelt teiselt planeedilt. Vedelikud voolavad ümber modellide ja toovad maailma värve ja rõõmu. Sürrealistlikud 3D-elemendid ärkavad ellu fotodel, videos ja kampaania jaoks loodud Snapchati filtrites, millega inimesed mõnusalt mängida saavad,” kirjeldab Ines Alpha.
Eesti kauplustesse tuleb müügile valik kollektsiooni esemetest. 2. jaanuaril e-poodi jõudev kollektsioon on mahukam.