Sisuloojate turundusplatvormi Promoty kampaaniate kvaliteedijuht Anni Rahula tegeleb hobikorras ka ise sotsiaalmeedia sisuloomega. Saates "Esse" avaldas ta, milliseid summasid ja millise hinnaga on nii temal kui teistel edukatel Eesti sisuloojatel õnnestunud teenida.
Kuigi sisuloome tundub paljudele lihtne ning esmapilgul võib võhikule tunduda jabur ühe pildi eest panna taskusse keskmise inimese poole kuu palk, kuid iga edukas sisulooja teab, et selle taga on pikk ja järjepidev töö, mis vaid ühe nupulevajutusega ei piirdu. Heelia Sillamaa, kes on sisuloomes juba parasjagu ekspert, sõnab, et kui keegi erinevatel platvormidel raha teenimise kohta nipsakaid kommentaare teeb, soovitab ta neil endil järgi proovida kui lihtne või raske see on.
Millised on suurusjärgud, mis ühe keskmise suurusega konto omanik sisuloomega teenida võib? "Suurim häda on see, et kõik sisuloojad teevad väga-väga palju tööd turundaja jaoks ära ja ei küsi oma töö eest õiglast hinda," räägib Anni.
Anni kirjeldab, et 5000 jälgijaga sisulooja postitus võib maksta 100-150 euro vahemikus, 10 000 jälgijaga 300-400 eurot, 20 000 - 40 000 jälgijaga konto omanikult on Eestis võimalik ka nelja kohalise summaga postitus osta. "Kõige suurem summa, mis ma näinud olen on 2000 euro juures," sõnab Anni. Postituse hinna juures mängib rolli ka see, kas inimene on tuntud ja kas temast räägib meedia. Seegi kergitab hinda mõningatel puhkudel lausa 200 eurot.
Oma sisuloome osas on Anni väga kriitiline ning võtab vastu pakkumisi, millega tunneb sidet ning millesse ka päriselt usub. "Mul on 12 000 jälgijat ja alla 200 euro eest ei tee kindlasti postitust. Mõni postitus on olnud üle 500. Üks postitus on olnud 700 eurone," lisab ta.