Uue reklaamijuhendi ohvriks sattunud Genka nurin tõi muudatuse loomeinimeste tulevikku

Kadi-Maarja

muusikagenkamuusika

Möödunud nädalal sattusid mitmed loomeinimesed pahuksisse TTJA poolt loodud juhendiga, mis sätestas, et ka oma loomingust kõnelevad postitused tuleb sotsiaalmeedias märkida teemaviitega #reklaam. Muusik Genka oli üks neist, kes juhendiga vastuollu sattus ning pidas seda täiesti jaburaks, et loomingut võrdustatakse kinnimakstud reklaamiga mõne kosmeetikafirma või muu brändi poolt. Mehe valjuhäälne pahameel ning diskussioonid TTJA ametnikega päädisid muudatusega juhendi tõlgendamises ning lubab ka edaspidi vabamalt hingata sotsiaalmeedias tegutsevatel loomeinimestel.

Loe ka neid uudiseid!

Võida auhindu!

Sisuturundus