nublu ja Mikael Gabriel saavutasid hiljuti Soome eurolaulul looga "Vox Populi" muljetavaldava kolmanda koha, tõstes üle lahe oluliselt Eesti räppari tuntust. Selle edu tulemusena valis Visit Estonia turismiturunduse projektijuht Orvika Reilend nublu kampaania näoks, et kasutada ära muusiku kasvanud populaarsust Soome turistide seas ja meelitada neid Eestisse puhkama.
„nublu jätkab muusikalist koostööd Mikael Gabrieliga ning ta püsib endiselt nii Soome meedia kui publiku radaril. Tema tuntus aitab meie kampaanial erinevates kanalites, sealhulgas ka muusiku enda kanalites, paremini silma paista ja soomlaste tähelepanu püüda,“ selgitas Reilend.
Reilend kiitis nublu näitlejameisterlikkust ja võimekust kehastuda erinevateks tegelasteks kampaanias. Ta rääkis TV3 portaalile: "nublu võttis meie ideelahenduse hästi omaks. Need karakterid, keda ta reklaamklippides mängib, on Soomele väga omased ja soomlasele hästi tuttavad. Saunateemalises reklaamis mängib ta iseennast, aga Soomes on samuti oma Vanemuine ehk Väinamöinen ja muidugi jõuluvana ning ka neid tegelasi kehastab nublu suurepäraselt. Ta võttis need karakterid väga omaks ja talle sobis erinevaid rolle mängida."