Plaadiga kursis olev teab, et temaatiliselt puudutab "Uus karjäär uues linnas" kõike alates lameda maa teoreetikutest kuni terrorismi ja natsionaalsotsialismini. Ühiskonnakriitikat jagab Eplik loo "Natsid koju" eel, mil mainib, kuidas liberaal peab olema tõeliselt liberaalne kõigi suhtes ning, et ka igal natsil on ema. Ilmselt on tegu sarkasmiga, võib-olla hoopis tõeliselt valgustatud zenmeistri mõtetega; ei tea, ei süvene. Vaatan hoopis ringi ja näen, et ruum on täis enamjaolt noori, mis on tõestus sellest, kui ajatu hea aus muss on. Mitte, et Eplik iidne oleks, kuid härra on ikkagi muusikat teinud pea 20 aastat, mis trendide peal voolavas musatööstuses on terve igavik. See, et Eplik kõnetab vana ja uuega ka praegust 20-aastast on hea märk.
Üldiselt on Eplik uuel plaadil oma helide ekspeditsioonil läinud rändama elektroonilistele maastikele, kuid ta on sattunud ka teistele radadele. Isiklikud lemmikhetked kontserdil sünnivadki lugude "Hull", mis tiksub laivis eriti nauditavalt dub'i rütmis, ning meeldiva afrobeati kõrvalmaitsega "Kraatrid" ajal.