"On kaks varianti, kuidas sotsiaalmeedias raha teenida: sa teed brändidega koostööd, sul on suur jälgijaskond ja sa müüd neile kohta oma Storydes, või pakud enda tooteid ja teenuseid," avab Katriin Mangus sotsiaalmeedias edukaks saamise tagamaid. Katriin ise on valinud just teise variandi. "Mina läksin seda lihtsamat teedpidi. Ma olen spetsialist ja pakun konsultatsioone, mentorlust ja kursuseid. Selleks ei ole suurt jälgijaskonda vaja, vaid lojaalset ja head jälgijaskonda. Seal ei ole jälgijate arv enam nii oluline," tõdeb naine.
Katriini sõnu kinnitavad ka numbrid tema Instagrami- ja pangakontol. Tänaseks on sotsiaalmeediamentori Instagrami kontole kogunenud rohkem kui 10 000 jälgijat, kes tema loodavast sisust maksimumi võtavad. Suures osas tänu Manguse jälgijatele õitseb ka tema äri, millest saadav tulu on naise sõnul lausa kuuekohaline number! "Kui ma alustasin, olid numbrid väga väikesed. Konsultatsioonid ja mentorlused olid algselt 30€, siis aga juba 100, 300 ja 800€. Väga palju sõltub sellest, kui palju sa ise julged raha küsida. Väga paljud eestlased isegi ei julge raha küsida," teab Katriin omast kogemusest rääkida.
Kuigi põhjalike teadmiste edasi andmine on Katriini jaoks töö, siis mõned nipid selle kohta, kuidas sotsiaalmeedia enda kasuks tööle panna ning seal ka soovitud tulemusi saavutada, jagas naine ka raadiokuulajatele. "Peab olema järjepidev. Postitust tehes tuleks endalt alati küsida, miks ma midagi postitan või mida minu jälgija sellest saab - näiteks motivatsiooni, head tunnet või lihtsalt naerda," räägib Katriin postituste sisu kohta. Tehnilisema poole pealt sõnab spetsialist aga nõnda: "Reelse võiks postitada 1-3 korda nädalas ning sinna juurde võiksid minna Storyd, mis ei ole küll kohustuslikud, aga võiksid olemas olla. Lisaks võiksid profiilil olla ka highlightsid."
Rohkem nippe selle kohta, kuidas sotsiaalmeedias edukat karjääri teha, saad kuulata allolevast heliklipist!