Triin Lellep tunnistas, et Kanal 2 omanike vahetustega muutus ka saatekava ülesehitus. "Tulid teised inimesed ning nende nägemuse järgi soovisid nad sellele ajale teistsugust saadet, midagi, mis oleks rohkem perekeskne," rääkis Kroonikale Lellep, kes ütles, et nende saated liigutatakse teisele ajale ning nad kohandavad ka uued episoodid rohkem nende nägemuse järgi.
Loe refereeritud artikli täisteksti Kroonikast
Muudatused Postimees Grupis
Linnamäele kuuluvast AS-ist Postimees Grupp liiguvad uude äriühingusse kõik portfelli kuuluvad telekanalid, nende hulgas Eesti suurim kommertskanal Kanal 2.
UP Invest säilitab teleäris kontrollosaluse, ühtlasi jääb televaldkond tegema tihedat koostööd Postimees Grupiga ja säilib meediaüksuste ühine reklaamimüügi struktuur, teatas samasse gruppi kuuluv BNS.
Uue loodava äri tegevjuhina alustav Jüri Pihel sõnas, et praegune peamine väljakutse on hoida ja arendada traditsioonilise telerivaatamise tugevusi ning minna kaasa uue meedia loodud võimalustega. “Televisioonil läheb praegu väga hästi ja me teeme kõik, et see oleks nii ka aastate pärast”.
“Igasuguse hea televisiooni tegemine algab auditooriumi tundmisest ja auditooriumile selle pakkumisest, mida nad tegelikult ootavad ja ma arvan, et selline rumal tõmblemine, lihtsalt vallandamised ja üleostmised, et sellel ei ole vaataja jaoks küll põhjendust ja sisu. Me püüame pigem rahulikult ja kindlalt areneda. Pigem ehitada rahulikult kolme, viie ja kümne aasta plaani, kui täna hakata uut kava tegema,” ütles Pihel.
Postimees Grupi juhatuse esimees Andrus Raudsalu sõnas, et reklaamiklientide jaoks on oluline telekanalite pidev areng. “Usume, et koostöös Jüri ja Ristoga suudame selle maksimaalselt realiseerida ja seeläbi pakkuda veelgi atraktiivsemaid lahendusi ning vaatajateni tuua uusi põnevaid formaate.”
Nüüd seisab ees nn jagundamine, millega telekanalid grupist välja liiguvad. Kanal 2-l lisaks käib jutt Kanal 11-st ja 12-st, kanalist My Hits ning Eesti telepärandit edastavatest kanalitest. Nende viimastega seoses on Postimees teinud koostööd Piheli ja Rosimannusega.
“Inimesed nägid, et on olemas teleäri, millel on suurepärane potentsiaal ja sellel on suurepärane olukord, kus sellised teleprofessionaalid näevad ka Kanal 2 sellist potentsiaali, et on valmis ka oma isiklikku raha sinna alla panema,” ütles Raudsalu “Aktuaalsele kaamerale”.