Kollektsioonis oli kokku kaheksa erinevat komplekti, aga kõige rohkem köitis tähelepanu ülikond, mida kandis räppar nublu. "Maison Beast’i logomustriga kangas on loodud nullist spetsiaalselt brändi jaoks ja selles astub meie moeshow’l üles ei keegi muu kui muusikaartist nublu," sõnasid brändi loojad.
Aga nagu nublu ikka, suutis ta show'le vunki juurde keerata ja astus lavale Valio keefiri pakk näpus. "Käime kokku nagu Saaremaa ja tuulik nagu nublu ja Gefiluse keefir," kirjutas Valio humoorikalt oma Instagrami storys. Kui sageli me näeme moelavadel midagi nii ebatavalist? See julge samm näitas, et isegi kõige glamuursematel moelavadel saab Eesti kultuuri esile tõsta – kas või vana hea keefiriga.
See julgus tuua kodused sümbolid rahvusvahelisele lavale pole juhuslik. Maison Beast’i asutajad jagasid, et nende uus kollektsioon on inspireeritud kohalikest käsitöötraditsioonidest. "Kaasaegse tänavamoe kõrval näeme näiteks käsitsi heegeldatud komplekti, mille loomiseks kasutas peadisainer heegeltehnikat eelmistelt põlvkondadelt ja üle 5 km lõnga! Esindame New Yorgis uhkusega Eestit, mis seisab samuti ajaloo ja innovatsiooni ristteel," rääkisid nad.
Kuigi Maison Beast on alles eelmise aasta sügisel loodud bränd, on nad juba palju tähelepanu pälvinud. Sel kevadel otsustasid asutajad Michael Burich, Kaido Põldma ja Kristiina Jeromans oma tegevust laiendada ja lõid Maison Beast Entertainment'i, mis on koduks Eesti tuntud räpparitele nagu Gameboy Tetris ja Arop.
Vaata galeriist lähemalt!