Vanilla Ninja jäätis tuli esmakordselt turule 2003. aastal, mil jäätisetootja Balbiino ning muusika hulgimüügifirma TopTen koostööd otsustasid teha. Vanilla Ninja vanilli koorejäätis sai kiiresti tarbijate lemmikuks ning kaunis pilt, armastatud bändist, oli justkui kirss tordil või siis glasuur jäätisel. Jäätis osutus nii menukaks, et sellele ei olnud vaja aastaid isegi reklaami teha. Alles siis kui müügile tuli ka Vanilla Ninja šokolaadijäätis, võis sellekohaseid reklaame üle pika aja taas näha.
Jäätis mängis tähtsat rolli ka bändi karjääris. Kui välismaised koostööpartnerid teada said, et Vanilla Ninjal on oma kodumaal endanimeline jäätis, ahhetati - kuidas see võimalik on! Bändil on läbi aastate olnud veel teisigi bänditooteid, kui jäätis on neist kahtlemata olnud kõige edukam ja kestvam.
Võiks arvata, et nõnda eduka toote pealt teenivad bändi liikmed tänaseni usinalt honorare ja mine sa tea, äkki andis jäätise menukus hoogu sisse ka nende comebackile? Bändi endine liige, täna Portugalis kinnisvaramaaklerina tegutsev Katrin Siska tõdes aga intervjuus Rock FM'le, et nii see paraku ei ole.
"Kas saad klotsi?" naljatles raadiosaatejuht Robert Kõrvits jäätise müügitulude jagunemise kohta uurides. "Ainult siis kui ma kallimalt maha müüks selle jäätise," lõõpis Katrin vastu, viidates, et tulu jäätise müügist kuulub tootjale. "Me teeme koostööd, aga otseselt mitte. Me müüsime enda kaubamärgi neile ära ja nad saaavad rahulikult ise toimetada. Aga me teeme pidevalt nendega koostööd," rääkis Katrin.
Jäätisetootja Balbiino ning tüdrukutebändi Vanill Ninja liikmete headest suhetest annavad tunnistust mitmed toredad koostööd. Näiteks on Lenna ja Piret käinud koostöös Minu Unistuste Päeva ning Balbiinoga erinevatel Eestimaa lastele rõõmu ja maitsvaid elamusi pakkumas.
Kui aga soovid siiski Vanilla Ninja tegemisi toetada, ei ole paremat viisi kui näiteks kuulata ja vaadata nende värskeimat muusikavideot loole "Sting Of A Scorpion":