Kõigepealt pani iga ettevõte kirja oma meeldejäävamad reklaamid ning ühiselt valiti nende seast parimad.
Hindamisel peeti kõige olulisemaks reklaamide emotsionaalset mõju. Oluliseks peeti seda, kui hästi reklaam meelde jäi, kui selgelt tuli esile bränd ning kui tabav ja veenev oli sõnum. Samuti vaadati, kas ja kuidas aitas reklaam brändil eristuda ning olla inimestele nähtav just siis, kui nad võimalikku ostuotsust langetavad.
Arvesse võeti ka seda, kuidas reklaami meediasse paigutati ning seda, millal ja kui sageli see eetris oli, kuigi need tegurid ei olnud lõpliku otsuse puhul määravad. Kõik välja toodud reklaamid pälvisid žürii tunnustuse ning neid ei järjestatud paremuselt.
Tunnustatud teleklipid:
PPA – (Not Perfect, loovagentuur):
Musta huumoriga šokireklaam, mis jääb siiski hea maitse piiridesse. Reklaamis suudeti vältida liialdusi, mis sageli sotsiaalreklaamide mõju vähendavad. Žürii hinnangul oli just see tasakaal peamine põhjus, miks klipp väärib esiletõstmist.
Loovagentuuri Not Prefect loovjuht Vadym Tkachuk ütles, et kui tavaliselt kujutatakse „Surma“ kui kedagi, kes sind jälitab ja tahab su surma, siis nemad otsustasid näidata, et „Surma“ jaoks on see lihtsalt tavaline töö. „Ja mida turvalisemalt inimesed jaanipühade ajal sõidavad, seda vähem on „Surmal“ tegemist ning ta saab ka oma puhkust nautida. Seega hirmutamise asemel motiveerisime inimesi sõitma turvaliselt,“ selgitas Tkachuk.