"Veidrate helide ja rütmide ja huumoriga raskem muusika," püüavad mehed kokku võtta oma progerokiliku tegevuse. "Kui inimene kuulab autos raadiot ja vahetab kogu aeg jaamasid, siis umbes nii teie muusika kõlabki," püüdis Robert Kõrvits Dreadpini mitmekõlalise muusika olemuse kokku võtta.
Mida plaanivad mehed teha 5000-euroses võiduvideos? "Plahvatus võiks olla!" muigavad mehed Robert Kõrvitsa ettepaneku peale, aga leiavad, et siis oleks ühe pauguga kogu eelarve ka läinud. "Üleküllus on peas, raske on öelda, mida me teeme - lugu on võrdlemisi vana tegelikult, aga panime ta alles teisele plaadile. Neljapäeval kohtume A Cube Agencyga ja eks siis hakkame arutama," nendivad nad, olles siiani veidi jahmunud osaks saanud suurest võidust.
"Lugu räägib igapäeva oravarattas olemisest," tõdevad mehed ja kamp fantaseeris eetris, millise muusikavideo teha võiks tegeliklt ning sellestki, kus filmida ei saa, sest seal on juba liiga palju videoid tehtud juba.
Kuula pikemalt allolevast lõigust!